Kizlarim biri 5, digeri 2 yasinda. 2 yasinda olan sendromda zaten sürekli bagirip aglama, kriz cikarma modunda. Abla kardes ikisi birbirinde ne görse isteme, biri ne yapsa digeri de onu yapma yarisinda. Ama son 1 hafta iyice burnumdan geldi. Kahvalti hazirladigim zman 5 yasindaki kizim sofraya oturunca digeri krize giriyor ablasini istemiyor. O ona kiziyor o ona. Bagiriyorum bu sefer kücük zaten yer ariyor aglamaya sakinlestireyim derken daha cok agliyor bir sey de yemiyor. Yiyecegim 2 lokma ekmek zehir oluyor. Bunlar olurken 5 yasindaki kizim hic birsey yok gibi keyifle kahvaltisini yapip kalkiyor 🤦🏻♀️ bu durum nasil ve ne zaman sora erecek acaba ne yapabilirim? Sinir sistemim alt üst oldu iyice. 1 haftadir her sabah böyleyiz ne yaparsam yapayim o kriz cikiyor 🥺