_acemianne_ Kızlar süpürge alacağım. Şu dyson dikey süpürge normal süpürgenin yerini tutar mı? Halılarım çok tüy çıkarıyor. Kendi süpürgeö Karaca vantuz hiç çekmiyor bıktım.
printhelloworld _acemianne_ dyson v15 kullanıyorum kullanmaya başladıktan sonra bu süpergeyse diğerleri neydi dedirtti imkan varsa kesinlikle dyson alınmalı
Mrvsmt2502 _acemianne_ karcher vc6 kullanıyorum çok memnunum hep şu mutfağı alıvereyim diye başlayıp 30 40 dk da bütün evi süpürüyorum 🥰
Betulll53 _acemianne_ bak doğru soru canım normal süpürgeler dysonun yerini tutar mı nooooo canım bebeğim dyson en ufak parçası kırılsa hemen yolluyorlar hava kaçırsa yeniliyor iyi ki almışım aşkımı
FatmanurDemirBerber Dyson v12+ kullanıyorum çok memnunum hem çekişi efsane bir ürün hem de zamandan tasarruf. Kablo derdi yok. İmkanın varsa Dyson v12, v12+ veya v15 öneririm🙏😍
Alerjikrinit _acemianne_ benim de vantuz8 aslında iyi çekiyor bence ama süpürgenin kronik başlık sıkıntısı var. Tekerlekleri falan kötü bence. Ben dik süpürge Philips aldım. 8049 modeli. Memnunum
Duygusaljelibon_ _acemianne_ ben ihlasın süpürgesini aldım hem koltuk halı falanda yıkanıyor ve aşırı güzel temizliyor derin temizlik özelliği var çocuğu olan anneler için bence çok iyi