N12345678 Kızlar Ige testi ne testi . Bugün kan verdik . B12 si 4 ay evvel 2000 üstü çıkmıştı. Daha b12 sonucu çıkmadı ama IgE diye bir test sonucu cikmis normalde 0-60 arasında olmalı ama bizim 116.2 cikmis . Lütfen bana cevap verin anlayan biri varsa
durukusunannesi_ N12345678 o bağışıklıkla ilgili ya. Yakın zamanda hastalandı mı ondan olabilir yükselmesi
Sedaalya N12345678 ıge alerji demek. Benim kızımda da 236 çıkmıştı. Hafif yumurta beyazına alerji çıktı ama belirti olmadığı için yiyor hala
N12345678 durukusunannesi_ yok öyle grip ateş vs tarzi gözle görülür şekilde hastalanmadi . Hemoglobini falanda yüksek çıkıyor. 13.9 😪
Kk41 N12345678 hayır bulamadık testte yaptırmadık açıkçası. Çünkü testlerde de doğru çıkmıyor. 2.5 yaşında ortaya çıktı