İki yıldır kullanıyorum nefret ettim makineden resmen sürekli sorun çıkrıyo sizinki de öyle mi yoksa benim şansıma mı oluyor bunlar ? Mesela şuan ki sorun oda seçiyorum gidiyo iki dolanıyo bitti işim diyo dönüyo. Pencereden aşağı fırlatmama ramak kaldı