yagmurkokusu_ Evet denemek lazım .Benimki daha 49 günlük 😌. Bu bebek arabasında ekstra yumuşak ped olduğu için tercih etmeyi düşünüyorum ama hala emin değilim . Hamilton R1 i de çok tavsiye eden oluyor bu sitede . Otomatik katlanması , hafifliği güzel ama ne iç pedi var ne kışlık örtüsü 🙄 Robx diye bir marka var 35 kiloya kadar taşıma vaad ediyor , hepsindende hafif ama ondada iç ped ve örtü yok . Pier cardin vovo ve yoyko quantuma da baktım . Pier için kendi kendine katlandı yazmış bir kaç kişi , o nedenle vazgeçtim . Yoyko da katlandığında dik durmuyor diye vazgeçtim .