akayaa00 canım sarılık olmaması için sürekli emzirmen gerekiyor uyursa uyandırmaya çalış uyanmazsa yarım saatte bir emzirmeye çalış dakika turuyordum 20 dakikadan önce bıraktırmıyordum sarılık olmasın diye çok şükür olmadı uyandıramzasan yarım saat sora uyandır ne kadar emzirirsen o kadar iyi.