Mucizem_06
Öncelikle miktad beyden uzak durmanızı istiyorum. Yaşına saygı duyduğum için azda olsa susuverdim. Sebepsiz yere 4 gpn boyunca oğluma antibiyotik dayadı durdu. Ağrısı ateşi olmadığı halde şurup verdirdi. Oda yetmezmiş gibi yanımda neden bu çocuğa şurup veriliyor diye bağırıp çağırdı. Hemşire ordüre not düşen sizsiniz diye ters çıkıştı. Oğlumun üstüne oynadılar diyebilirim. Sudan sebepsiz yere Malatya'ya en acilinden sevk dedi sebebini sorduğum zaman sert çıkıştı tabii altında kalmadım. Neymiş efendim lökositi düşükmüş. Ardından sevki iptal etti. Sebep ne hocam diye soruyla yöneldiğimiz zaman tahliller iyi dedi. Oysa ki tahlillere bakıp sevk etmişti. O an kıyamet koptu. Olay başhekime kadar çıktı. Odamıza gelip üst üste özür dilediler. Çılgınlar gibi ağlayıp durdum 4 gün boyunca. Psikoloji namına bişi bırakmamıştı o adam bende. Perişan haldeydik. Başka hekim istiyorum dediğim zaman etik değil denildi ve hastaneyi terk ettim. Etmeden öncede miktad beye cevabımı verdim tabii. Yaşından ötürü azda olsa hürmet ettim
Fatih beye gittik. Seruma baktı nasıl yaa dedi. Çıkarın hemen dedi. O sıra serumla beraber hastaneye gittik tabii. 6 aylık bir bedene antibiyotik olmaz dedi. Konuştuk ettik evinize gidin ve 2 gün sonra gelin dedi. Yaa ateşi tekrardan 40ı bulursa dedim bulmaz merak etmeyin dedi. Eve geçtim şükür ki 2 gpn boyunca sıkıntı yaşamadım. Gittik tahlil falan verdik herşey tertemiz çıktı. Meğerse 6.hastalık süreciymiş
Oofff aklıma geldikçe çıldırıyorum. Medicalde en bolundan pisliği kapıp rotavirüse yakalandı ve o süreç zarfında hep yanımızda oldu
Baya uzun oldu
Uzun lafın kısası o adamdan uzak durun. 6 ay boyunca git gel yaptım. Adam beni her görmeye yeni misiniz diye sordu