Kızlar geceleri aşırı sık uyanıyor . Yarım saatte bir uyanığız meme de hep . Bide gece 11 den 2 ye kadar bi ağlama krizi yaşıyoruz fuul uyanık .
Gündüz de yani düzgün uyuduğu söylenemez ama gece ki kadar meme istemiyor . Napacam ya tecrübeli anneler bir yorum yazsın