nuray_aktunc Eşim yanlışlıkla almış aslında ama bi deneyelim dedik bebeğim 2 aylık 3 numarasını almış belinden tam oldu ama sızdırma yapıyor mu kullananlar memnun mu?
Deletedmom200 nuray_aktunc ben kullaniyorum kizim 1 yasina girdi 4 numaraya gectik azcik buyuk geliyor ama sizdirma yapmadi hatta 2 paket 3 numara kullandim ondada sriun yasamadim 200 tane daha siparis ettim
Ygz nuray_aktunc ben cok memnunum yaklasık 5 aydır kullanıyoruz. 15 aylık oglum cok hareketli oldugu halde sızma yapmıyo
findikburun Deletedmom200 nasıl yani 😱 benim kozım 5 aylık bende 4 numara kullanıyorum büyükde gelmiyor nerede yanlış yapıyorum acaba 🤔
Deletedmom200 findikburun benim kizim en son 7900 dü 🙈🙈suan belki 8 belki 8.5 kilo prematurede kendisi 😂😂
Alyam2018 nuray_aktunc bende yeni aldım deneme amaçlı çok memnun kaldım hiç sızdırma yapmıyor devam edeceğim almaya 👍
Febelnyy nuray_aktunc benimde kızım 5 aylık esim yanlışlıkla külot bez almış 3 numara nedense bizde sızdırma yapiyo yanlardan her sabah çamaşır yıkıyorum normal beze dönücem bitince 😒 kiloyla mi alakalı acaba kızım 6.500 kilo
SelimliAnne nuray_aktunc ben doğduğundan beri sleepy kullanıyorum, bazı paketleri hatalı mıdır nedir ardarda sızdırıyor bazen.
Eliffff nuray_aktunc biz kullanıyoruz çok memnunuz ama bebeğiniz küçük 3 numaraya göre sızdırma yapabilir o yüzden