Ogretmen123 bir rahatsizliginiz varmiydi? Doktorunuza ne için parça aldığını falan sormadiniz mi normalde size bilgi verilmesi gerekiyor. Bende sezaryen oldum ama hiç öyle birşey olmadı hatta benim rahimde 2 tane miyomum vardı gebelikle beraber öğrendim sezaryende alınabilir mi diye sorduğumda riskli olduğunu alınması gerekirse daha sonra ameliyat olmam gerektiğini söyledi doktorum detaylı herşeyi anlattı bence doktorunuza detaylı sorup öğrenin neden parça alindigini falan