Regl döneminde vajina dudaklarında kaşıntı sonucu kızarıklık ardından da kabuklanma oldu. Pedler de kaşıntı yüzünden tahriş etti. Bu kabuklar kurudu çatlaklar oldu ve gerilince oturup kalkarken yürürken çok ağrıyor birde kokusuz akıntım oluyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu nasıl geçer arkadaşlar. Enfeksiyon falan mı oluyor bu nedir bilenler lütfen yazsın 10 gündür fena haldeyim