Naciyeylmz 5 buçuk aylık kızım var gece uykusuna yatirip kışlık hazırlık yapıyorum bu aralar domates konservesi yaptım konserve patlıcan yemeği yaptım menemenlik domates yaptım taze fasulye yapıp attım dondurucuya dolmalık biber kurutuyorum bugün patlıcan gelecek imambayıldı ve karnıyarık için kızartıp koyacağım biber ve patlıcan kozleyip koyacağım sonra turşu yapacağım sonra mantı yapıp atacağım dondurucuya reçel yaptım bir kaç çeşit birde memlekete gidince annemden toplar gelirim biraz 🤭