Merhabalar 17 günlük bir bebeğim var. Dil bağı olduğu için ememiyor. Sütümü sağıp biberonla veriyorum. 1 2 saatte bir uyandırıyorum bazen 30 bazen 60 cc içiyor. Sizin yenidoğanlarınız öğün başı kaç cc içiyor ? Doyuyor mu yoksa çok mu az içiyor anlayamıyorum. Hep uyuyor çünkü.