BozukYol Deletedmom_110 köfteye harcını falan hepsini koyup yaptınız değil mi , peki köfteyi çıkarınca çözülmesini bekliyor musunuz yoksa hemen psisiriyor musunuz
Deletedmom_110 BozukYol pişiriyorum hemen kuzum harç olarak ben galeteee unu karabiber pulbiber tuz kekik kimyon soğan sarımsak koyuyorum yumurta vs asla koymam.
BozukYol Sevde123 merhaba yine ben geldim dondurucuya baya doldurdum 🤫😄 bişey daha sorcam size patlıcan var biraz yemiyoruz şimdi ufak ufak doğrasam kızartılcak şekilde posetleyip atsam dondurucuya sonra çıkarıp kizartsam olur mu acaba, pişirmeden atsam bozulur mu
Sevde123 BozukYol merhaba o şekilde hiç denemedim genelde doğrayıp kızartıp atıyorm yada karnıyarıklık kızartıp yine o şekilde yerleştiriyorum
2ogullu1anne Kırmızı biberin birazını doğrayıp,birazını robottan çekip koydum.Sarımsak,fasulye,patlıcan,kabak,sigara böreği,sarma,dolma,erişte,süt mısır,dolma içi, garnitür,