Merhaba anneler,benim bebeğim 2.5 aylık bu aralar sürekli elini ağzına götürüyor elini sürekli ısırıyor.ben de ne yapıyor diye Parmağımı ağzına götürdüm parmağımı sürekli ısırmaya başladı.acaba dişi çıkıyor olabilir mi? Çıkmadan birkaç ay önce sinyalleri olurmuş ya.