kaansmom Merhaba oğlumda iştahsızlık sebebiyle kan tahlili yaptırmıştım sonuçları çıktı fakat PDW değeri yüksek çıkmış 9.30 - 14.30 ken 15.8 fL yazıyor . Anlayan yazabilir mi?