UmmMbrkAli Bebeğim 3 buçuk aylık ve sırt üstü yatınca ağlıyor belini kaldırıyor sürekli kucağıma alincada belini geri attırıyor resmen gaz da çıkartıyor gazı var desem anlayamadım sırtı falan mı ağrıyor dur 🤦🏻♀️🙄
Seyda-Almira UmmMbrkAli yüzüstü ystirmayi deneyin belki öyle rahat eder ben gazdan dolayı yaşıyordum hala da yaşıyorum yüzüstü rahat ediyor
UmmMbrkAli Sasah1441 yok canım oturtmak için çok erken ya kucakta bütün gün yada yatarak oynatıyorum okadar 😔