Alone-lonely canim ornek veriyim benim oglum sabah 6,30 7 gibi ayakta uyanir uyanmaz 3 ,4 ölcek mama yiyor saat 8.30 9larda 1 yumurta biraz peynirli kuymak veya 1 yumurta ve muz avakodo karisimi yapiyorum onu yiyor.genelde ana yemeklerin arasinda 4 saat koyuyorum guzel yiyor o sekilse.12,30 13.00 gibi corba iciyor 1 kase ,Saat 15.30 veya 16.00 gibide evde ne yemek yaptiysam catalla eziyorum yediriyorum veya hipp veya hero babynin kasik mamsi yapip yedioryorum.Aksam 18.30larda pekmezli yogurt veriyorum.Son 9 gibi biberon mamasi yiyip uyuyor