Duygucakirkaya İlk oglumun ismi bulut şimdi 17 haftalık hamileyim eşim bunun ismini ben koyucam demişti şimdi Volkan koyucam dedi nerden çıktıysa😁 volkan ismi hakkında ne düşünüyorsunuz
Deletedmom_106 Duygucakirkaya volkan ismi sıradan bi isim olabilir yani ama ben tercih etmem . İlki bulut die 2. Aras koymayın lütfen . Yoksa 3. De iynemli olmak zorunda kalır 😂
eylulcakir Duygucakirkaya volkan mi kaldı allasen mehmet Ahmet eskimez ama zamanın belli başlı moda isimleri eskiyor malesef. Esra Büşra kalmadı şimdi mesela volkan Serkan falan onlar da kalmadı
hilalhsnygt Duygucakirkaya Çok sevemedim sanki kolay eskiyecek hatta eskimiş olan bir isim ama sizin begenmeniz önemli olan tabi😊
oglumubeklerken Duyguseli_12 aras ve bulut arasında ki uyum Aras Bulut İynemli den geliyorsa hiç uyumlu değil aslında, çünkü aras ve bulut isimleri arasında bi uyum göremedim ☺️
Melis1706 Duyguseli_12 aras cok asiri var ya hep moda olunan seyler konulunca cocuklarin hepsi ayni isim😂hos bende iyiki kizim icin eliz koydum gercekten etrafimda hic duymadim resmen 4 tane eliz var kizimla hep yakin aylarda
Duygucakirkaya eylulcakir nerden çıktı bende anlamadım ilkini ben koydum diye bunuda ben koyucam muhabbeti 😁kız olsa belliydi de doğa olacaktı erkek olunca o koyucam diye tutturdu😁
Dondurmalikahve Duygucakirkaya Erkeklere hoş geliyor galiba oğlumada babası savaş yada arda olsun mu deyip duruyordu.
asrinhatasi Duygucakirkaya bence bu ara konulmayan bir isim. Adaşı da olmaz. Güzel bence. Bu ara bizim jenerasyondan isimler de konuluyor güzel oluyor bence.
Dondurmalikahve Duygucakirkaya Koyulmayacak kadar kötü değil ama kuzey sanki bulutla daha uyumlu geldi bana ve daha hoş geliyor kulağa