Merhaba Anneler,
salı günü işe başlıyacağım. Kızım bugün tam beş aylık, çok huysuz ve biberona alıştıramıyorum. 15gün babası bakıcak, ama sütü nasıl vericek bilmiyorum. Dün iki aşı oldu, üçüncü dişi çıktı, dördüncüde geliyormuş. Herşey üst üste geldi, göğüsüme çok düşkün değildi zaten, az ve öz emerdi, o yüzden mamaya/biberona alıştırmak aklıma hiç gelmedi, zaten tutar sandım. Bir ay öncesinede tutmuştu zaten.
Evde Philips Aventin Biberonu var, su vermeye çalıştım dün onu aldı. Hipp Mama var istemedi. Anne sütünü denedim yine almadı. Zaten iştahıda çok kapalı, yurtdışındaydık, hava değişikliğde oldu biraz.😩😩😩
Ben ne yapıcam çok endişeleniyorum, eşimde nasıl durucak. Banada çok düşkün. Biberonuda almassa hiç durmicak.