Ben hamileyken bir yazı okumuştum, 21 gün boyunca bebek derin uykudayken hafif hareketlerle bezini değiştiriyorsun. Kafasını sağa sola çevirirse bırakıyorsun sonra devam ediyorsun, pışpış diyorsun bir yandan da, çok hafif uyanmış oluyor. Bez değişimi bitince yan çevirip götüne pış pış pat yapıyorsun. Sonrasında ufak uyanmalarda tekrar geri dalmayı öğrenmiş oluyor. Benim kızım da işe yaradı, 7.5 aylık, 6 aylık olduğundan beri çok döner, hatta etrafı kaşır uykuda. Bacaklarını açar son ayar 😂 ama gece 12 saat uyur ve sadece 2 kere uyanır, normal sepet beşikte yatıyor. 5 aylıkken bir ay boyunca yapmıştım ben.