krnrftrmys Kızlar bebeğim 3 günlük alırım bi maşaallahınızı 🥹🥹 sezaryenle doğum yaptım ama kız neymiş bu böyle sancısından durulmuyo tahmini ne zaman iyileşirim nelere dikkat etmem gerek tecrübelerinizi paylaşır mısınız
anayimbenana__ krnrftrmys her fırsatta uyumaya çalış yum gözü uyumayı çok özleyeceksin 🤣 sütün için en basitinden bol su ve moral motivasyon aşko Karnın için aman dikkat et ağır kaldırma iş yapma en azından iyileşene kadar. Hemen toparlarsın zaten merak etme ben de sezeryanım 2 ay oldu şükür çok iyiyim mesela
Jeliboonn krnrftrmys hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 valla ben 3. Gün ayaklandım haha acımı unuttum kendimi salmadım yani bünyeyle alakalı bir şey bence
Maviim krnrftrmys Benim hiç sancım olmadı canım çok rahat atlattım. Hareket ederken biraz acıyordu o kadar sadece dik yürüyemiyordum ama 1 hafta sonra tamamen iyileşmiştim. 2. Haftanın sonunda hiç ameliyat olmamış gibiydim…
Nisaaabbk krnrftrmys eğer kilolariniz gitmedi diye uzuluyorsaniz sakın uzulmeyin sakın .kilo en son derdiniz olsun.ben.bebegim 6 ay 23 günlük tam 20 kilo verdim eski kiloma döndüm .bebeğinize bol.bol.sarilin öpün her şeyin başı SAGLİK ❣️❤️her şey eskiye döner düzelir ama sağlık donmeyebiliri .kendinize iyi bakin🌸
Yusufayse Hayirli olsun canim,,kisiden kisiye degisiyor toparlanma sürecin,tavsiye olarak süt olsun diye petibör bisküvi yeyebilirsin,bide kabiz olmamak icin bol bol kayisi suyu icebilirsin..
krnrftrmys Yusufayse teşekkür ederim bol bol su içiyorum kayısıyı da bugün kaynatıcaz inşallah 🙏🏻🙏🏻🤲🏻🤲🏻
krnrftrmys anayimbenana__ ahahah keşke uyuyabilsem yatınca sızlıyo dikişlerim resmen inşallah 3 gün oldu bakalım bir an önce toparlanmak istiyorum
krnrftrmys Jeliboonn bende öyle yapmaya çalışıyorum acımı unutmaya çalışıyorum ama bi nebze teşekkr ederim canım 😍
anayimbenana__ krnrftrmys anne olunca otomatik bi zombi moduna geçiyorsun zaten uyku nedir bilmiyorsun 😄 çok geçmiş olsun Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım
Dlk55blt-rdvn krnrftrmys benim de 3 gün felaketti öldüm öldüm dirildim acısından sonraki günler daha da iyi oldum 1 hafta sonunda da dayanılmayacak ağrım gitmişti
krnrftrmys Maviim ay ne güzel ben çok sancı çekiyorum ya inşallah çabuk iyileşirim doğum sonrası kan sulandırıcı iğne yazdılar bana vurundunuz mu siz ilaç kullandınızmı
krnrftrmys Nisaaabbk çok haklısın canım ben hamileyken fazla kilo almadım çok şükür derdim hiç kilo değil ağrılarım sızılarım geçsin rahat uyuyabileyim de bebeğimle daha iyi ilgileneyim derdindeyim 🫠♥️
halilinannesi_ krnrftrmys ben vurundum ama hepsini değil içinde 10 tane çıkıyor ben beşini vurunmuşum dün nefes darlığı sebebiyle doktora gittim bana niye vurunmadın diye kızdı pıhtı atma durumu olabiliyormuş.
Momyyarm Göğüs ucu yarası için şimdiden önlem alın☺️Emzirdikten sonra sütünüzü meme ucu çevresine sürüp kapatın.krem vs ile destekleyin.benim en cok zorlandığım ağrısını çektiğim şey meme ucu yarasıydı çünkü😪
halilinannesi_ krnrftrmys ben bir haftada adam akıllı anca kalktim ayağa her kalktığımda dayanılmaz acıyordu dikişlerim aslında daha çok yanıyor gibiydi içinden. Hiç gecmiycek diye çok ağladım lohusa depresyonu da geçirdim galiba ağlamam o yüzdendi😂
krnrftrmys halilinannesi_ yemin ederim beni tarif ettin sanki bende aynı şekildeyim özellikle uyurken
BalBadem3 krnrftrmys Bence sürekli kalk yürü, işini gücünü yap çok daha hızlı toparlanırsın. Sağlıkla büyüsün 🌸
krnrftrmys BalBadem3 inşallah çok ayakta kaldığım zaman sancım başlıyor elimden geldiğince yürümeye çalışıyorum