Kızlar oğlum neredeyse 17 aylık henüz 1.5 aydır yürüyor ve bir bacağının eşitsiz olduğunu farkettik hemen ortopedi ranvdeusu aldım ama randevumuza daha var. Bu sorunu yaşayan oldu mu çocuğunda? İnternetten baktığım kadarıyla ameliyat bile gerekebiliyormuş bazen çok endişeliyim