tosbiksmoms snssnm 4. Ayda 6450 65 cm di şu an 5 aylık olucaz güncel bilmiyorum. 3. Aydan 4. Aya çok çok az kilo almış çok üzülüyorum.
Ummuhan321 Jeliboonn 2 aylık kilosu fazla değil mi acaba 2 aylıkken normal en fazla 6 kilo olması gerekiyor diyorlar. Benim kızım 2 ay 8 günlük 5400 ve herkes tonton diyor tombik diyor
Jeliboonn Ummuhan321 4.100 gram doğdu kayınvalidem normal o yüzden dedi 😧 evet biraz sanırm pofidik oldu ama npim yavv🫶🥹🧿💋
Usnac1995 Ummuhan321 Benim oğlum 2. Ayda 5.800 dü. Hiç tombik durmuyordu anlamadım gitri yapıyla mı alakalı acaba 😂 şuan da 11 aylık 10 kilo zayıf duruyor baya
eylulcakir Ummuhan321 benim 2 aylıkken çocuğum 6.5 kiloydu ama tombik durmuyordu boyu da uzundu zaten doktor sorun gormedi anne sütü olduğu için hatta sütün yaramış çok güzel bakmışsın dedi
Ummuhan321 Usnac1995 yapıyla alakalı olabilir benim kızımda 2 ay 8 günlük 5400 herkes tombik yanak diyor🤣
Isobeyza Benim kızım mi zayıf küçük anlamadım 11 ay 20 günlük 9 kilo 74 cm doktorda minyon bi çocuk diyor başlarda anne sütünü emmedi baya bi kavgalı geçti ondan geri kaldı galiba
snssnm Deletedmom_62 aa öyle düşünmedim eğer üzdüğüm canım anneler varsa kusuruma bakmasın her bebek Farklı sonuçta kötü düşünmeyin ❤️