Duru_esra Ben zaten keloid hastasıyım omuzlarımda da var. Sezaryen dikişim de öyle oldu ama ben küçüklüğümden beri bununla olduğum için alışkınım zaten gözükmüyor diyerekten önemsemiyorum ama kryoterapi adında bir buz terapisi var şişliği indiriyorlar iğneyle. İyi bir dermatoloji uzmanına gitmeni öneririm. Omzumdakiler için o tedavi uygulandı küçüldü ve rengi soldu tamamen gitmiyor malesef keloid komple kaybolan bir şey değil. Ameliyatla aldırmak da tavsiye edilmiyor çünkü keloid zaten hasar almış doku kendini iyileştirmeye çalışırken oluşan bir şey. Dolayısıyla ameliyatta alınırsa orada tekrar bir hasar bir yara olur ve bunun tekrar keloide dönüşme ihtimali 90% bana doktorum böyle anlattı. Yurtdışında tedavi oldum ben omzumdakiler için