Nisaaabbk bizim de akşam 7.30 gibi banyo 8de uyku. Ama gece çok uyanıyor. Hele dün 3te bi uyandı 4 buçuğa kadar uyumadı geri. Normalde 7-7,5 gibi uyanırdı bu aralar daha erken uyanıyor. Bugün 6.15te uyandı mesela.. Uayndıktan 1 saat sonra uyur. Bazen 1 saat bazen 2 saate yakın uyuyor. Yani 9-10 gibi ilk gündüz uykusundan kalkıyor. Sonra bi daha 12de uyku. Şuan uyuyor mesela. Bazen 40 dk bazen 1 saat uyuyor öğle uykusunu. Sonra 3te uyuyor yine 4e kadar. Bi daha gece uykusuna kadar uyumuyor çok nadir şekerleme yaptığı oluyor özellikle dışardaysak arabasındaysa falan. Normalde iyiydi bu düzen aslında ama gece çok sık uyanması beni bitirdi artık enerjim olmuyor gündüz ilgilenemiyorum halsizlikten. Bi de üstten dişi geliyor muhtemelen ondan böyle. Üstüne atak da eklendi oh ne ala