Merhabalar kızım 2 yaş 8 aylık yaklaşık 1 buçuk ay önce tuvalet eğitimine başladık çalıştığım için kayınvalidem başlamıştı 1 hafta sonra işi bıraktım başlarda çok güzel ilerliyordu arada kaçırdığı oluyordu fakat son 2-3 haftadır tuvalete gitmek istemiyor.Kakasını hep tuvalete yapardı onu bile evin içine yapmaya başladı koltuklara halılara dışardada aynı şekilde.Çişinin geldiğini biliyor söylüyor fakat tuvalete gitmeyi kabul etmiyor.Çişim geldi diyor hadi gidelim diyorum koşuyor sonra ağlayarak vazgeçiyor belli bi süre tutuyor sonra bulduğu yere yapıyor.Bi çok yol denedim lazımlığını odaya aldım oyuncaklarla kitaplarla destekledim fakat hala yapmıyor inat ediyor.Sabrımı korumaya çalışıyorum fakat çok zorlanıyorum tavsiyeleriniz nelerdir?