seninanonim her kot almamda dikkat ederim etikete bak canım bende mavi giyiyorum eğer %2 elastan yazıyorsa çok çok esnektir elinle çekiştirince bile farkedersin %1 elastan rahatsız etmeyecek kadar esnektir ama 0sa eğer hani şu oturup kalkıyorsun diz kısmı çıkıyor ya aynen öyle kumaş oluyor. Gerisi kotun sende nasıl durmasını istediğine bağlı