Merhaba anneler, 2 yaşındaki kızım 2-3 gün ateşlendi. Doktor boğazı şişmiş dedi ama ben başka bişeylerden şüpheleniyorum. Diş etleri sürekli kanıyor ve şiş. Ağır bir ağız kokusu var. Dudağında uçuk benzeri bişeyler çıktı. Uçuklar için dr bağışıklığı düştüğünden normal dedi. Tamam bu mantıklı geçecektir. Ama bu ağız kanaması neden olur, yaşayan var mı? Hiçbişey yiyemiyor ve acıdan uyuyamıyor. Tavsiyeniz var mı?