Merhabalar biz 6 aylık olduk 5 buçuk olduğundan bu yana az az tattırma yapıp sonra ürünleri az az karıştırıp artık kahvaltı da veriyorum. Ama malesef kaşığı gördüğü an ağzını kapatıyor. Zorlamak istemiyorum ama içgüdüsel olarak yedirmek istiyorum. Çorbayı en son bardakta denedim öyle az da olsa içti. Yani kaşık reddi ve ek gıda reddi gibi birşey yaşıyoruz ne yapabilirim ?
Ayrıca doktor kontrolü vardı ve 1 ayda sadece 300 gr almış ne yapacağımı şaşırdım sadece anne sütü ile besleniyor şuana kadar kilomuz hep iyi gidiyordu ama son 1 Ay bunu yaşıyorum. 7150 gr şuan. Ne yapabilirim bu durumunuz düzelir mi. Yardımcı olur musunuz 🙁