Egem06 Kıl tekniği yaptırdım ve 3 gün su gelmeyecek ne yapmam lazım duş almam lazım bu şekil gelemem ayrıca nikah var 🤦🏼♀️
Ebus2045 Egem06 bu çocuklarda banyoda kullanılan şapka gibi bişey var üstü açık göz yakmasın diye satiliyor e bebekte falan var adını hatirlayamadim o da işe yarar bence
[silindi] Egem06 kuafore git sacimi yikatcam de onlarin yikama alanlari basi geriye aldigi icin yuze su degmiyo ama sen onlem olsun diye yuzune havlu kapat onlar yikasin😁
Kubracigimm Egem06 kuaförde yıkatın bence ya da kafanızı arkaya atın birisinin desteğiyle yıkayın. Kuru şampuanlar var onları da kullanabilirsiniz nasıl bilmiyorum ama hiç denemedim 😌
Egem06 Kızlar çok teşekkür ederim ☺️ kuaföre gidemezdim iki çocuğu evde bırakıp evde duş aldım 4 dakikada çıktım 😏 artık aktıysada 😀ne yapayım günlük duş alıyordum yapamadım 2 gündür normalde pazartesi yıkamam lazım da yarını düşünüyorum 😏