Merhabalar herkese. Kızım 2 hafta sonra 21 aylık olacak. Aslında aklımda yavaş yavaş memeden kesme fikri vardı arada sırada konuşuyordum memeye geldiğinde şimdi meme emmeyelim gel şunu yapalım gibi. Neyse bir kaç gündür gözlemlediğim şey şu ki artık memeye yanaşmıyor sadece sabahları içmek istiyordu ama bugün onu da yapmadı istemedi. Sanırım kendi kendine memeyi bırakma kararı aldı.
Bu durum beni garip şekilde üzüyor bir yandan sevindiriyor da en azından çok zorlanmadan tuhaf yöntemlere başvurmadan bırakacak diye ama elimde değil üzülüyorum garip hissediyorum yani resmen kızım hazırmış ama ben hazır değilmişim buna. Benim gibi hisseden oldu mu bu emzirmeyi sonlandırma sürecinde 🥹