noluyasanagenemiros Arkadaşlar kabus gibi açlıktan ağlıyo ama ne memeyi alıyor ne mamayı çıldırıcsm resmen 2 ay 5 günlük
PamukPrensesannesii noluyasanagenemiros Başka şeylerle deneyebilirsiniz. Ben şırınga ile veriyordum. Hepimizin başından geçti. Geçecek bu günlerde çıldırmayin ,üzülmeyin 🌺
birbeyazoglanbirkarakiz Benim bebeğim de asla biberondan bir şey içmiyor açlıktan ölse de içmiyor belki sizin çocuğunuzda biberonu sevmiyordur şırınga ya da kaşık deneyebilirsiniz ama ara ara göğsünüzü de sürekli teklif etmeyi ihmal etmeyin umarım bir an önce aşarsınız
noluyasanagenemiros birbeyazoglanbirkarakiz doğduğundan beri geceleri biberon ile beslerdim 1 haftadır böyle oldu
birbeyazoglanbirkarakiz noluyasanagenemiros Diş döneminde falan mı acaba ya da atak diyorlar ya o dönemde olabilir bebekler bu dönemlerde huy değiştirebiliyor maalesef. Benim kızımda diş çıkartıyor şuan yürüteçi çok severdi ama bu diş olayından sonra 2 dakika bile durmuyor içinde 😔
Lalalac noluyasanagenemiros ay deme öyle daha ek gıdası var. Zar zor 6. Aya geldim. Ne meme ne mama aşığı. Ek gıda yer diyordum onu da pek sevmedi:)
Lalalac 1annne valla meme 3 dk emiyor öyle ara ara teklif ettim. Mamayı da mayışıkken verdim. 2 saatte bir uyutuyordum o arada uykuya dalarken verdim. Bazen bitirdi bazen biraz içti.ama hiç ayına göre içmedi 3 aylık bebekler 120 içerken 5 aylık zorla içiyordu. Mama meme gidince 500 gr aldı. Yoksa 200-300 civarıydı. Bakalım şimdi 7 olacağız. Ek gıda ile birlikte ne oldu.
noluyasanagenemiros birbeyazoglanbirkarakiz 2 aylık daha ama bilmiyorum 😔 doktor muayene olması gerekiyor atak dönemi de olabilir dedi pazartesi götğrcem