normalde düzenli bir adetim vardı geçen ay 5 gün erken oldum bu ayda geçen ay olduğumdan 1 gün geçti ve hala olmadım normalde aynı gün yada 1 gün önce olurdum sizce şüphelenmeli miyim aslında şüphelenmemi gerektiren bişey yok ama ya hamileysem korkusu çok kötü test yapmaya cesaretim yok normal günüm yaklaşırken olurum diye düşünüp kendimi rahatlatıyorum var mı yaşayan ya normal mi düzensizlik