Deletedmom_116 Merhaba kızlar joie every stage oto koltuğu aldık, çocuğu oturtup kitlediğimiz kemerler kısa zor kavuşuyor. Bunu nasıl uzatıyoruz bilen var mı? Koltuğu taktik arkasında mi kaldı acaba payı, çekiyorum çekiyorum gelmiyor.
cahillesohbetikestim Deletedmom_116 genelde arka da ya da alt tarafında payı olması lazım kuzum youtube den bir açıp bakın isterseniz
Mazikeen Deletedmom_116 koltuğun ayak kızmının geldiği yere parmağınızı sokunca bir açıklık var orda düğme var oraya basıp kemeri yukardan aşağı doğru çekiyorsunuz
Deletedmom_116 cahillesohbetikestim bakarım aşkım da baktım da orayı anlatmamışlar fjfjf kitapçığı da kutu ile beraber atmışım.
Deletedmom_116 Mazikeen AA çok teşekkür ederim kitapçık ve video olmayınca kırk yıl arasam bulamazdım herhalde. Çok sağolun 🩷
Mazikeen Deletedmom_116 bende aşırı zorlanmıştım çok tuhaf bir yerde ama bebekle tek olunca kullanımı çok rahat oluyor yerinin orda olmasından dolayı
Deletedmom_116 Mazikeen evet evet Siz şuan nasıl kullanıyorsunuz? Arkaya mi bakıyor bebeğin yüz öne mi ?
Mazikeen Deletedmom_116 yüzü arkaya dönük kullanıyorum 7 aylık olduğu için daha güvenli arkaya bebek aynası aldım ordan bebeği de görebiliyorum
Deletedmom_116 Mazikeen yüzü arkaya dönükken sadece kemerle sabitleyince sağlam oluyor mu? Sallanma vs yapıyor mu?
Mazikeen Deletedmom_116 ön koltuğu arkaya doğru eğimli yaparak sabitledim taş gibi oldu :)) kızım arkada tek beraber yolculuk yapıyoruz ona rağmen güvenle bırakıyorum asla sallanmıyor
Deletedmom_116 Mazikeen çok teşekkür ederim. Bizde tatile çıkacağız da nasıl yapsam diye düşünüp duruyordum iyi oldu verdiğiniz bilgiler 🩷