queen_mom Kızlar bebeğim 9 aylık bugün enterogermina probiyotik başladık kabız çünkü. Eczacıbaşı flokonun yarısını verelim dedi 2 yaş altı olduğu için.peki flokon açılmış olması sorun olur mu ağzını strecledim sıkıca.kullanan var mı benim gibi
Melike-emirasaf queen_mom yok canım bişey olmaz bende yarım yarım kullanıyorum sonra buzdolabına koyuyorum
queen_mom Melike-emirasaf aaa buzdolabına koyulur yani peki ağzını nasıl kapatıyorsun. Eczacı başlığı kapanır dedi uğraştım kapanmadı 🙄kuzum bide senin bebeğin kaç aylık yarısını mi veriyorsun 6 damla mi veriyorsun bne 6 -7 damla verdim
Melike-emirasaf queen_mom şuan 6 aylık bebeğim flakonun kapağı açıldığı zaman asla kapanmiyo canim uğraşma yani zaten hocbisey olmuyo o şekilde koyunca bide ben 7 damla veriyorum canim
queen_mom Melike-emirasaf aaa gaz mi yapıyor 😔 kızım kabız iki gündür kullanıyorum hâlâ yapmadı.ne yapicam bilmiyorum
Melike-emirasaf queen_mom evet ben progermila kullanıyorum o gaz yaptı sizin kullandığınız belki yapmiyodur ise yarar yani kabizligina da iyi gelir belki
queen_mom Melike-emirasaf inslalh ben enterogermina kullanıyorum sakinise yaradı gibi daha yeni basladim
Melike-emirasaf queen_mom evet oda iyi benim doktorum önerdiği için kullandım benimde ona gecesim var