Merhaba anneler bir sey sormak istiyorum bebeğin de vsd kalp deliği olmuş sonradan kendiliginden gec mis birileriniz var mı. Ilk ay 5 mm perimembronoz dediler sonra devlet hastanesine gittik kapanmak üzere 4ay sonra yine gelin dediler ama mm olarak söylemedi devlette aklıma cok takıyorum bu durumu yaşayaniniz var mı acaba