DemirK kimyon çayı der susarım 🥹😍 kimi doktorlar ve anneler bebeklerine vermek istemiyor kimi sadece kimyon çayını tavsiye ediyor. Ben annemin tecrübesine dayanarak oğlum ilk doğduğu zamanlar gaz sancısı olduğunda bir iki çay kaşığı vermiştim hemen gazını çıkarmıştı. Sonra birkaç kez daha sancısı olunca verdim karnını çok güzel yumuşatıyor. 3,5 aylık oldu hiç ilaç kullanmadım şimdi çok şükür sancı falan olmadan gazını çıkarabiliyor