Kızım 7 buçuk aylık 2 gündür şiddetli ağlaması 37.8 ateşi iştahsızlık huzurluğu vardı bugün hastaneye götürdüm akciğer enfeksiyonu varmış antibiyotik ve calpon verdiler ama içim içimi yiyor annesi olarak sadece ilaclarla iyileşmesini bekleyemiyorum. Enfeksiyon olan bebeğe ilaç dışında ne yapabilirim daha fazla banyo mu yaptıysam yada bildiğiniz bitkileri kaynatıp takviye versemmi rica ediyorum yardımcı olun. Babasız büyütüyorum kızımı ve bakamadığımı kötü bi anne gibi hissediyorum o ağlamaları kulağımdan çıkmıyor gerçekten düşünmekten kafayı yemek üzereyim.