_BabyYoda 5 bucuk ay oldu doğum yapalı sanki cocuk var gibi iceride bi hareketler var yasayan var mi bunu hic
Yagmur08 _BabyYoda evet canım bana da oldu 🥰 çok tuhaf bişey karnımın içinden sanki bişey var da pıt pıt vuruyor gibi kızım 1 yaşına girdi hala devam ediyor ama her zaman değil tabi ama hoş bir his özlüyorum karnımda ki zamanlarını🥰
ShuraMeyra _BabyYoda evet cok yasanan bir durummus😁 gecen boyle bir post okudum sizin gibi herkes yazmisti ben yasamadim ama rahimmi kasiliyormus yerinemi oturuyormus neyy. Korkulcak bisey yok yani kimse yazmasada ben okudum kefilim yorum yapanlar adina😂😂😂🤪
Dileksadan _BabyYoda 16 aylık bebegim var ve o hissi daha bugün hissettim her o atma hissi geldiğinde hamilelegim geliyor aklıma aynı kızımın karnimda tekme atması gibi çok garip bir his ama ilk yaşadığımda bende çok korkmuştum arada oluyor nadirde olsa
Nafe _BabyYoda ya bende de oluyor arada minik tekmeler hissediyorum doğum yapalı 3 ay oldu bende gebeyim sandım ilk hissettiğimde ama değilmişim allah olmayana versin
Yagmur08 _BabyYoda doğrudur 😁 bende düşünmedim değil . Birde 8 ay olmadım ben doğumdan sonra hep bir şüphe çok fena bir durumdu 🙃
_BabyYoda Yagmur08 bende hic olmadim daha regl ondan korktum zaten az daha eşimi kaldırıp eczane aramaya gondercektim 😂
_YanakReisinAnnesii _BabyYoda 2 yıl oldu hâlâ arada sırada oluyor bu durum bende , sizinki çok yeni normal böyle olması zamanla azalacak 😊
Ikiprensesmom_ _BabyYoda 3 ay oldu dogum yapali ayni bendede oluyor hep bi icimde bi süphe oluyodu postu görünce rahatladim
ipegimsi _BabyYoda bunu bir yakınım yaşadı ve doktora gitti sebebi hamilelikte yer değiştiren ve sıkıştırılan organlarmış özellikle mesane ve idrar torbası sıkıştığında bu şekilde oluyormuş zamanla düzelir demişler birkaç ilaç vermişler