Özellikle emerken falan gurulduyor ise gaz oluyor o da ağlamaya sebep oluyor. Şu an mesela bebeğimin ağlamasına uyandım sabah 6 civarı kaka yapmaya kalkıyor 1.5 aylık. Çok ağrısı oluyor gaz birikmiş oluyor gazı çıkınca kakası da çıkıyor. Her sabah aynı sancılar var. Guruldama çok oluyor böyle zamanlarında