Dileksadan henüz 16 aylık çok normal 😀 benim kızım 12 aylık o da son zamanlarda bana cevap verir gibi konuşmaya başladı tabiki anlamıyorum aa öyle mi olmuş kızımfalan diyorum😄 bizimki de kelime olarak anne, mama , meme , atta , dede, dize(teyze) , aba ( abla) bunları diyebiliyor henüz. Yemek yedirirken isimlerini söylüyorum tabiki o pek dinlemiyo ama olsun😃