Serifevrl canım mama sandalyesinin ve bebek arabasının emniyet kilidi yok mu , bir anlık boş bir yere dalmanla Allah korusun bisey olabilir.
Ayrıca gerçekten çok normal 10.5 ayligiz bizde aynılarını hatta daha fazlasını yaşıyoruz eli dursa ayağı durmaz ,uyurken bile dört döner öyle diyeyim sana gerçekten çok yorucu ama ben onun için yorulmayı çok seviyorum Allah eksikliğini ve hastalığını göstermesin yeter ki 🌺