Alparslanbey_ Bebegim 5 ay 11 günlük geceleri genelde birden çığlık atarak ağlayarak uyanıyor ve o şekilde 2 3 dk ağlıyor kendi kasarak sebebi ne olabilir yada sizde böyle bir durum var mı
Beste56 Alparslanbey_ bu durum 4 aylıkken bizdede oldu Bi kaç gün sürdü geceleri böyle uyanması bende çok korkmuştum kimisi bebek bezini çöpe atma çocuğu oku falan bişeyler dedi ama kendiliğinden geçti daha öncede yapmıyordu zaten Belki karnı ağrıyordur gazı olabilir yada ataktır
Ozgenizz Alparslanbey_ benim bebeğimde ufakken öyleydi her gece olmaya başlamıştı korkuyordu sonra okuttum onu çok şükür birşeyi kalmadı
Alparslanbey_ Beste56 cok korktum inanın hala titriyorum uyuttum yanıma yatırdım ama ben şuan asla uyuyamıyorum bezini çöpe atmayip napcaz ki okuyorum da hep
Beste56 Alparslanbey_ ben ayrı bir çöp kovası yaptım onda tutuyorum çöpe atmamaktan kastım yiyecek olan çöplere deymememesi ayrı bir çöp kovası da birikince bağlayıp mecbur çöpe atıyorum canım insan korkuyor Bi hafta gibi Bi süre bekleyin geçmezse bir doktora başvurusunuz ataksa zaten bir hafta gibi Bi süreye geçer endişelenmeyin korkuyorsan nas Felak okuyun