26 günlük bebeğim. Aşırı derecede emiyor. Bazen 45 dk-1 saat memede kalıyor. Ben çekmesem daha saatlerce emecek. Bıraksam mememe yapışık yaşayacak. Her bezi kakalı çişli. Son 1 haftadır sadece memedeyken susuyor. Uyanık olduğu vakitler hep ağlıyor ağlarken çatlayacak diye korkuyorum. Emzirdiğimde sakinleşiyor sadece. Aşırı gazlı bir bebek. Dünyanın bütün gazları benim bebeğimde toplanmış adeta. Gaz da sancı yapıyor. Gaz için damlalar kullanıyoruz gün içinde sürekli gaz masajları yapıyorum. Çıkardı mı rahatlıyor ıkınmaları kıvranmaları kesiliyor ama ağlaması asla kesilmiyor. Dün gece acile götürdük. Sıra beklerken kadının biri doymadığı için bu kadar ağladığını söyledi. Mama takviyesi yapın dedi. Nasıl doymaz dedim deliler gibi emiyor, foşur foşur sütüm de geliyor, birini emzirirken diğerinden süt akıyor. Çocuğun her bezi kakalı çişli. Doymayan çocuk bu kadar kaka çiş yapar mı dedim. Sütün verimli kısmını alamıyor ya da sütün kalitesiyle de alakalı olabilir dedi. aynı durumu kızımda yaşıyordum dedi, mama takviyesi yaptık tüm o ağlamaları kesildi bi deneyin dedi. Bugün 3 kez mama takviyesi yaptık. ( beni emdikten sonra mama verdim) çocuğun o deliler gibi ağlamaları bıçak gibi kesildi bugün. Böyle bir şey yaşayan oldu mu ? Çok şaşırdım bu kadar sütüm varken çocuk nasıl doymuyormuş. Ben ilk 6 ay sadece anne sütü vericem mama vermem diyenlerdendim. Bu kadar sütüm varken mama vermek biraz vicdan yapıyorum. (Bu arada normalde nasıl emziriyorsam bugün de aynı şekilde emzirdim azaltmadan, süreyi kısaltmadan aynı şekilde emzirdim. Mama veriyorum diye memeyi eksiltmedim yani) Böyle bir şey yaşayan oldu mu ?