5 aylıktan beri sürünerek emekliyor suan 7 aylık fakat hala dizlerini kullanmıyor emeklemek için, sadece dizlerinin ellerinin üstüne kalkıp ileri geri yapıyor. Bu aralar da koltukta emekleyerek kendini koltuğun tepesinden tutup ayağa dikiyor bu yürüme belirtisimi yakında ya 😂 sizin bebişkolar da mı böyle kızlar