Merhaba kızlar 3 buçuk aylık bir bebişim var sezaryen doğum yaptım 40. Günden sonra hemen regl oldum ve sonraki ay günü gününe ikinci reglimi oldum şuan 1 hafta gecikti çok korktum test aldım yaptım negatif çıktı ama hala olmadım ve hiç bir belirtisi yok çevremde sezaryen olanlara sorduğumda eğerdi regl olduysan her ay düzenli olman gerekiyor diyorlar çok korkuyorum bebeğim daha çok küçük sizce hamile miyim aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?