Evrem2prensli Bebeğim gazlı diye her yolu denediğim gibi antikolik biberon da aldım ama geniş ağızlı biberona alışkın olduğu için aldığım dar ağızlıyı beğenmedi hiç içmedi kaynattım öylece duruyo satabilirmiyim sizce ebebeğin markası 150 ml