Merhaba arkadaşlar salı günü işe başlıyacağım, çok endişeliyim. Kızım tam beş aylık ve dördüncü dişi yolda. İlk dişi 4+2günlükken arkasında ikincisi ve dün üçüncüsü çıktı. Bugün dördüncü ay aşılarını olduk, yurtdışında olduğum için biraz aksadı aşı zamanımız. Hemşire muayene ederken dördüncüde yolda dedi.
Gelelim asıl konumuza.😩Kızımla iki buçuk ay yurtdışındaydık ailemin yanında. Geldik hava değişimindenmi dişdenmi çok iştahsız. Bugün aşıdan beş altı saat sonra sürekli ağladı, hep benim kucağımda sakinleşiyor, babada’da çok durmuyor. İlk on gün babası bakıcak ama nasıl durucak bilmiyoruz, meme emiyor ama sürekli memeye yapışan bir bebek değildi, mesela asla emerek uyumaz. Biberonla mama vermeye çalıştım kabul etmiyor. Suyu içti ama çok aman aman değil. Tadım yapmayı deniyorum yine iştahsız. Anne sütüm stoklu çok yok, açıkcası artık sütümde azaldığını his ediyorum. O yüzden ben yokken en azından mamamı alsa diyorum ama biberonu istemiyor. Almanyada anne sütünü biberondan içmişti bir kez,anneme bıraktığımda. Uyukuya beşiğinde yatarak geçiyor sallaya sallaya, ama ben uyutuyorum genelde. Nasıl alıştırıcam bilmiyorum salı günü ben naısl işe gidicem lütfen yardımcı olun çok zorlanıyorum.
Bana çok düşkün, beni hemen gözleri ile takip ediyor, babanın kucağına gidince. Hep mız mız, bir bende sakimleşiyor. Atak haftasınada girdik, hem diş, hem aşı. Bu beşinci ay galiba en zor ay.😩Dördüncü ayda keşke böyle olsaydı, hep dördüncü ay zor geçiyor diyorlardı, bizde tam tersi.
Nedeeeen burda annelik izini bukadar az nedeen isyandayımm. Çok uzun oldu biliyorum.😩😩😩😩Ama çok endişeliyimm.🥹