Oğlum 5 aylık uyumak istediği zaman sadece emmek istiyor ve saatlerce memede kalmak istiyor memeyi çıkarınca kızıyor bi yandan uyanıkken aç bile olsa meme yemediği için de seviniyorum ama bazen bunalıyorum açıkçası ikizler burcu iki türlü bebek gibi biraz uykusu yokken memeye koyduğum an çıngar çıkarır uykusu varkende ağzını acar memeyi kapar bırakmaz yani sadece memede uyuduğu için ilerde benim için sorun yaratırmı bilemiyorum kafam karıştı ?